Família Professional: Administració i gestió
Durada: 2000 hores, distribuïdes en 2 cursos acadèmics
Horari: 1 grup al matí ( de 8h a 14h)
Preu en concepte de matrícula i material: 360 euros de matrícula + 84,95 euros de material
MÒDUL PROFESSIONAL |
HORES 1R CURS |
HORES 2N CURS |
---|---|---|
Comunicació i Atenció al Client (M1) |
132 |
|
Gestió de la documentació jurídica i empresarial (M2) |
99 |
|
Procés integral de l’activitat comercial (M3) |
198 |
|
Recursos humans i responsabilitat social corporativa (M4) |
66 |
|
Ofimàtica i procés de la informació (M5) |
132 |
|
Anglès (M6) |
132 |
|
Gestió de recursos humans (M7) |
99 |
|
Gestió financera (M8) |
|
132 |
Comptabilitat i fiscalitat (M9) |
|
99 |
Gestió logística i comercial (M10) |
|
66 |
Simulació empresarial (M11) |
|
99 |
Formació i Orientació Laboral (M12) |
66 |
|
Projecte d’administració i finances (M13) |
|
198 |
Formació en centres de treball (M14) |
|
482 |
Aquest mòdul et permetrà conèixer i realitzar els documents que s'utilitzen en una compravenda. A més, aprendràs a registrar comptablement totes les operacions de l'empresa i els impostos relacionats.
L’element clau de les empreses i organitzacions són les persones. Cal desenvolupar estratègies i metodologies orientades a la implicació, a la motivació i a la creació d’equips entre els seus membres.
D’altra banda, l’activitat d’aquestes empreses té sempre un impacte, una repercussió en el seu entorn. I això exigeix una reflexió per part de les persones que les dirigeixen i d’aquelles que hi treballen. En última instància, arribem a entendre que ha d’existir una responsabilitat de les empreses envers la societat.
Aquests són els dos eixos al voltant dels quals gira aquest mòdul professional.
En aquest mòdul professional aprendràs a usar amb destresa aplicacions informàtiques per elaborar i editar documents com el processador de textos, el full de càlcul, editar imatges i realitzar presentacions professionals en diferents formats.
També coneixeràs aplicacions per gestionar el correu i l’agenda i es faran activitats sobre programari online.
Hi ha un apartat destinat a la creació de pàgines web i a l’elaboració de documents publicitaris per tal de crear la imatge comercial d’una empresa.
A més, utilitzaràs aplicacions per escriure amb el teclat de l’ordinador amb rapidesa i sense errades.
Aprendràs a determinar quines són les necessitats financeres de l’empresa a partir de l’estudi dels seus comptes anuals i identificar les alternatives possibles.
Sabràs planificar l’activitat d’un exercici econòmic futur a partir dels ingressos i despeses previsibles.
Diferenciaràs les diverses tipologies de productes i serveis financers i d’assegurances que existeixen al mercat.
Podràs escollir els productes o serveis financers més adequats per a l’empresa a partir dels càlculs numèrics oportuns per cobrir les necessitats tant de finançament com d’inversió de l’empresa.
En aquest mòdul professional hi ha dues unitats formatives:
A la UF1: Incorporació al treball, es treballen continguts relacionats amb els itineraris professionalitzadors i amb les estratègies de treball en equip, negociació i resolució de conflictes. També es treballa tot allò relacionat amb les oportunitats d'ocupació, els drets i deures laborals. La contractació adquireix autèntica significativitat per a l'alumnat, així com la confecció bàsica de nòmines.
A la UF2: Prevenció de riscos laborals aprendràs a detectar i identificar els riscos laborals associats al sector professional i aplicar les mesures preventives i les proteccions personals que preserven la teva seguretat i salut.
Aquest mòdul et permetrà realitzar i organitzar comunicacions orals presencials i no presencials, Utilitzar tècniques de comunicació i habilitats socials, supervisar i elaborar documents escrits de caràcter professional, aplicant criteris lingüístics, ortogràfics i d’estil, i utilitzant aplicacions informàtiques de processament de textos i autoedició.
Redactar el document apropiat, utilitzant una estructura, terminologia i forma adequades, en funció de la seva finalitat i de la situació de partida.
Aplica la normativa sobre protecció de dades i conservació de documents, establerta per a les empreses i institucions públiques i privades.
El mòdul de Comunicació i Atenció al client proporciona a l’alumnat les tècniques de comunicació i habilitats socials necessàries per gestionar el departament d’atenció al client d’acord amb les diverses tipologies de client. Una part del mòdul es realitza en anglès.
You will learn about the communication entreprise flow.
You will work your comunication skills using English as a tool.
El primer bloc d’aquest mòdul professional analitza detalladament el procés administratiu de contractació i alta en la Seguretat Social. El segon s’enfoca en la realització de nòmines, documents de cotització a la Seguretat Social i retencions per IRPF.
Amb aquest mòdul obtindràs una formació integral sobre els conceptes i instruments claus de la comptabilitat i la fiscalitat empresarial, necessaris per a l’anàlisi i planificació econòmica de l’empresa.
En aquest mòdul professional hi ha tres unitats formatives:
Aprendràs a elaborar plans d'aprovisionament, analitzant informació de les diferents àrees de l'empresa.
Sabràs Identificar les fonts de subministrament i els criteris essencials en la selecció d'ofertes de proveïdors.
Utilitzaràs aplicacions informàtiques específiques de gestió de proveïdors.
Controlaràs les fases i operacions que s'han de realitzar dins de la cadena logística.